A 2021-ben bemutatott Hyundai Staria egyterű a 2,2 literes turbódízellel (177 LE/431 Nm) és 3,5 literes V6-ossal (benzinesként 272 LE/331 Nm, autógázzal 240 LE/310 Nm) készült eddig, mostantól kezdve már a több más típusból ismert 1,6 literes turbómotort használó öntöltő hibrid hajtással (245 LE/367 Nm) is választható. Dél-Koreában azonos felszereltség esetén 1,1 millió Ft-tal drágább a belső égésű változatnál (a hazai piacon egy árban adják a dízelt és az autógázas V6-ost) a hibrid, amely várhatóan eljut majd Európába is. A haszonjármű változathoz is kérhető a hibrid hajtás.

A 2024-es változat ezen felül biztonságosabb kulcs nélküli bejutás/motorindítás rendszert kapott, már USB-C töltőket találunk utastér-szerte, alapáron adják az első parkolóradart, az elektromos mozgatású tolóajtó sebességét lelassították és figyelmeztető hangjelzés hallható annak működése közben. A haszonjárműnél új extrafelszerelés a sínen mozgó raktérpadló, ami nagyban megkönnyíti a ki- és berakodást – ennek terhelhetősége 300 kg.