Argentínában kezdődött évekkel ezelőtt az Elation nevű hiperautó fejlesztése, idő közben pedig Kaliforniában van a cégközpont, ahol a legjobb argentin versenymérnökök (F-1, LeMans és egyéb európai túraautók-bajnokságok) dolgoznak a Freedom nevű autón. Most közreadták az első információkat és számítógépes grafikákat a típusról.

Alapvetően akkumulátoros-elektromos járműnek szánják az autót, a karbon utascellás, alumínium első-hátsó gyűrődőzónával rendelkező autónál az utastérbe előrenyúló, T alakú akkumulátor-cellát helyeznek el, a 100-120 kWh kapacitással 480-640 km hatótávolság lesz realizálható. A vadászrepülők által inspirált belső teret egyedi kérések teljesítésével lehet majd egyedivé tenni, kérésre drágaköveket, nemesfémeket is beépítenek.

Az alapmodellbe három hajtómotor kerül (1+2) 1424 lóerő rendszerteljesítménnyel, pár hónap késéssel kezdik el majd gyártani a négymotoros változatot 1929 lóerő rendszerteljesítménnyel. Utóbbinak 1,8 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást ígérnek, illetve 418 km/órás csúcssebességet. Az Elation tisztában van azzal, hogy a világon nem mindenhol életképes még az akkumulátoros-elektromos hajtás, ezért benzinmotoros alternatívát is kínálnak majd. Ebben az esetben az Audi Hungariánál készülő 5,2 literes V10-est építik majd be a hétfokozatú duplakuplungos váltóval együtt, a teljesítményt 760 lóerőre növelik. A villanymotoros kivitelnek 1,7 millió eurós indulóárat terveznek, a benzinesért 1,9 millió eurót kérnek majd – azt még nem árulták el, mikorra fejezik be a fejlesztést.