Nem panaszkodhat az Isuzu a D-Max 3. generációjára, hiszen az a gyártóhelyén, Thaiföldön a legnépszerűbb pickup, idén január-szeptember között 91 500 példányt értékesítettek belőle, a második a Toyota Hilux (83 001 db), a harmadik a Ford Ranger (19 493 db). A modellfrissítésnél leginkább az orr változott, nagyobb szeletet harap ki magának a hűtőrács, a fényszórón belül már nem alul, hanem felül helyezik el a LED-es menetfényt. Újak a felnik és a hátsó lámpa.

Magasabb felszereltségnél már részben digitális (7 colos digitális kijelző 2 analóg óra között) műszeregységet adnak, a csúcsmodellhez adott vezetőtámogató rendszerek tudása fejlődött, a sztereókamera jóvoltából már gyalogosfelismerő funkció is van, meg automatikus fékezés a hátsó keresztirányú forgalomfigyelőnél. Műszakilag nincs változás, az Isuzu D-Max továbbra is 1,9-es (150 LE) vagy 3,0 literes (190 LE) turbódízellel készül, kézi kapcsolású vagy automatikus váltó, hátsó– vagy kapcsolható összkerékhajtás közül lehet választani.