Nyolc év után váltja le D-Max modelljét az Isuzu, az újdonságnál pedig az aktuális divatnak megfelelően hatalmas méretű hűtőrácsot és a korábbinál mérgesebb tekintetet adó fényszórókat használnak. Maga a karosszéria egyébként 3 centivel lett rövidebb, miközben a tengelytávolság 3 cm-t gyarapodott a korábbihoz képest.

Búcsúzik a körbe rendezett kapcsolókkal rendelkező középkonzol, helyette hagyományos szellőzésvezérlést találunk a nagy méretű (feláras) érintőképernyő alatt. Az első sajtófotókon egyébként a prémium belsőt látni puha tapintású anyagokkal és színes betétekkel, a tényleg munkára szánt változatokban könnyen takarítható, kemény műanyag lesz a műszerfal. Az új elektromos rendszernek hála kezdenek beszivárogni a vezetőtámogató rendszerek a típusba, azaz holttérfigyelő és hátsó keresztirányú forgalomfigyelő is elérhető. Az új első ülések kevésbé fárasztják az ott ülőket, a kormány már tengelyirányban és magasságában is állítható.

A kereszttartók optimalizálásával, a hosszirányú tartók energiaelnyelő képességének javításával sikerült a korábbinál merevebb, mégis könnyebb alvázat készíteni. Módosították a fülke rögzítését is, hogy az kevésbé vegye át a vibrációkat. Magában a fülkében 30-ról 46%-ra növelték a nagyszilárdságú acél arányát, különösen a tető teherbírását növelték meg. Elöl módosították a kettős keresztlengőkaros felfüggesztés geometriáját, a hátsó laprugókat pedig újfajta eljárással készítik, ami jobb tartósságot és rugalmasságot (komfort) ígér változatlan terhelhetőség mellett. Nagyobb teljesítményű a fékrendszer, elöl 320 mm-es tárcsát szorítanak a két dugattyús nyergek.

Az 1,9 literes turbódízel változatlanul folytatja a harmadik generációs Isuzu D-Maxban (150 LE/350 Nm), a 3,0 literes turbódízel a kód alapján (4JJ3-TCX) rögtön két verziószámot ugrott, teljesítménye immár 190 LE, nyomatéka 450 Nm (+13 LE, +70 Nm) – ennél új az égéstér kialakítása, a befecskendezőszelepeket, a turbófeltöltős és a vezérlést is lecserélték. A motortéren belül hátrébb tolták az erőforrást, a gázlómélységet 800 mm-re növelték.