A tágas belső tér a Dangel által szállított összkerékhajtás okán ideális expedíciós járműnek tartja a Peugeot a Rifter 4×4-est, amelynek tanulmányát a megszokott feltűnő grafika mellett elektromos kerékpárok (Peugeot eM02 FS Powertube) és egy Overland tetősátor teszi különlegessé.

Az alapszín fekete, a felnik is feketére fényezett/esztergált darabok. A Dangel cég egyébként kifejezetten emiatt az autó miatt készített magának új logót, amelyet büszkén visel a karosszéria. Az utastérben már színes a hangulat, bár a fekete alcantara kárpit a meghatározó, de azért a könnyen tisztítható és vízálló neoprénnel se spóroltak, a műszerfal alumínium betétjeit hatalmas tömbökből forgácsolták.

A Peugeot Rifter 4×4 tanulmány motortérben az 1,5 literes BlueHDi 130 dízelmotor található, a 300 Nm-es maximális nyomatékú négyhengeres 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltón keresztül hajt. A Dangel által fejlesztett összkerékhajtás fogadására 80 mm-rel növelték meg a hasmagasságot, magát a rendszert a váltókar mellett jobbra elhelyezett forgókapcsolóval lehet vezérelni. Kétkerékhajtás, automatikus összkerékhajtás (az első kerekek kipörgése esetén küld hátra nyomatékot a rendszer) és 4WD Lock üzemmód közül lehet választani.

A 16 colos felnikre BF Goodrich terepabroncsokat szereltek, a szélvédő fölött 1,35 méter hosszú, 100 darab LED-et tartalmazó kiegészítő fényszórót helyeztek el. Ha mégse sikerülne a továbbjutás, nem kell aggódni, mert a tetőn az Autohome cég jóvoltából egy Overland sátrat helyeztek el. Ezen kívül még a Peugeot legújabb fejlesztésű elektromos kerékpárja, az eM02 FS Powertube is ott van a fedélzeten, hogy tovább lehessen menni, ha netán magára kellene hagyni a terepjárót.