A legfontosabb újdonság, hogy az összkerékhajtás Torsen önzáró differenciálművekkel gazdagodott, így a nagy sebességű terepjárás mellett immár akár lassú sziklamászásra is használható a Ford F-150 SVT Raptor.

Ezzel párhuzamosan a lusta terepjáró-sofőrök örülhetnek az opciós (meg kell hozzá rendelni a navigációs rendszert is a nagy kijelzővel) orrkamerának, amely nem előre, hanem lefelé néz. A nagylátószögű optika segítségével a sofőr a vezetőülésből nyomon tudja követni, pontosan merre mennek az első kerekek, így a vezetőülésből nem látható akadályokon könnyebben tud átkelni, nem kell külső segítő – vagy gyakori kiszállás – azok leküzdéséhez. A kamerának külön nagynyomású mosója is van, amely képes eltávolítani a sárt.

Lefelé néz az orrkamera - a Ford gyorsan szabadalmaztatta a megoldást Lefelé néz az orrkamera – a Ford gyorsan szabadalmaztatta a megoldást

Van még néhány új dekormatrica, külső szín, belső kárpit, és mivel az orrkamera miatt a sofőrök több időt töltenek az autóban, hűthető ülésekkel is rendelhető a jármű. A 6,2 literes, 411 lóerős V8-as változatlan.

Kék színű belsővel is rendelhető a Raptor az új modellévben Kék színű belsővel is rendelhető a Raptor az új modellévben

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!