Kívülről is van látható eltérés a nálunk megvásárolható Dusterhez képest, az új hűtőrács azonban piac-specifikus dolog, nem a külső megújulás jele. Onnan is észre lehet ezt venni, hogy hátul például semmi eltérés nincs a karosszérián.

Jobb minőségű anyagokból szebb műszerfal - alig várjuk az új belsőt Jobb minőségű anyagokból szebb műszerfal – alig várjuk az új belsőt

Ami az igazi nagy újdonság az orosz – Renault márkanéven forgalmazott – Duster esetén, az a belső tér. Itt már az új, jobb minőségű anyagokból összerakott, ránézésre nem olyan bántóan olcsó műszerfalat találjuk. A nemrég bemutatott megújult Sanderóhoz hasonlóan ennek az autónak a középkonzoljáról is száműzték az ablakemelő kapcsolókat, a rádió pedig itt is egy dupla magas egység.

Ablakemelők helyett nagyobb rádió a középkonzolon Ablakemelők helyett nagyobb rádió a középkonzolon

Műszakilag is van eltérés, az orosz igényeknek megfelelően kétliteres, 140 lóerős benzinmotorral is kínálják majd a Dustert, amelyhez alapáron hatfokozatú, kézi kapcsolású váltót adnak, amelyet felár ellenében négyfokozatú automatára cserélnek.

Amennyire látszik, hátul nincs újdonság a karosszérián Amennyire látszik, hátul nincs újdonság a karosszérián