Akkumulátoros-elektromos hajtással kezdte a karrierjét a kifejezetten az európai piac számára fejlesztett Jeep Avenger, majd jött a benzinmotor, most pedig már öntöltő hibrid hajtással is elérhető. Itt az 1,2-es turbómotort és 6 fokozatú duplakuplungos váltót használó rendszert jelent az e-Hybrid jelzés, a lágyhibrid benzinmotor 100 LE/205 Nm, a váltóba behajtó villanymotor 29 LE/55 Nm teljesítményű. A szabványos átlagfogyasztás 5,1 l/100 km, városi forgalomban az idő felében elektromos módban halad az autó a gyáriak ígérete szerint.

Az e-Hybrid hajtás megjelenése mellett van még újdonsága a Jeep Renegade típusnak, mostantól kezdve kérhető a SkyRoof nevű, elöl nyitható üvegtető, illetve az elektromosan állítható, masszázsfunkciós vezetőülés. Egyes piacokon kezdve mostantól lehet választani a Connect ONE (lokalizálás) és Connect PLUS (távoli frissítések, élő közlekedési- és időjárás információk, parkolóhely-keresés stb.) névre hallgató távoli hozzáférési csomagokat, amelyek különböző mértékben szolgáltatnak információt a Jeep Renegade-ról a használónak.