A Bentley 2001-ben tért vissza a hosszú távú versenyzés világába kifejezetten azzal a céllal, hogy megszerezze 6. LeMans-i győzelmét, erre 2003-ban került sor, amikor a #7-es rajtszámú Speed 8-as (Guy Smith, Tom Kristensen és Rinaldo Capello) 377 kör megtétele után 214,33 km/órás átlagsebességgel megnyerte a 24 órás autóversenyt, a második helyen a #8-as rajtszámú Speed 8-as (Johnny Herbert, Mark Blundell és David Brabham) végzett. Erre a 2 évtizeddel ezelőtti diadalra emlékeznek a 48 példányban készülő Continental Le Mans Collection limitált modellel – bónuszként még azt is ünneplik, hogy a gyár először 100 évvel ezelőtt állt rajthoz a francia versenyen.

A Mulliner formatervezői alaposan tanulmányozták a győztes versenyautót, és arra jutottak, hogy a karosszériát Verdant zöldre fényezik, Moonbeam szürke versenycsíkot helyeznek a motorháztetőre és a kupénál a tetőre, fényes feketére fényezett karosszériadíszekkel idézik meg a versenyautó karbon elemeit. A 22 colos felnik mögött karbon-kerámia fékek rejtőznek piros féknyergekkel, a hűtőrácsra a #7-es rajtszámot festik fel fehér színnel. Az utastérben a fekete a meghatározó szín, a díszvarrást és a kormány középállás-jelzőjét bordó színnel készítik, a küszöbborításon és a műszerfalon is megjelenik a 6 babérkoszorú, a műszerfalon fa és látható karbon díszbetétet használnak.

A Le Mans Collection legkülönlegesebb része a műszerfal, az analóg órát lecserélik, a 12 órás helyett 24 órás osztásút építenek be. A forgó középső részen 3 helyett csak 2 analóg műszert találunk, a középső helyére kerül egy kis üveglap mögé a 2003-ban nyertes versenyautó motorjának egy darabja. A győzelem után az elhasznált motort kiszerelték és azóta is a gyárban tárolják, ebből most kiszedték a szelepeket, amelyek közül 24-et hosszában félbevágtak, lerövidítették a szárukat, így ezek egy üveglap mögött elférnek a rendelkezésre álló kis helyen. Azt nem közölték, mi lesz a fennmaradó 8 szeleppel… A Continental GT vagy Continental GTC karosszériával is választható limitált széria csak a W12-es biturbó-motorral készül, a 650 lóerő és 900 Nm 3,6 másodperces 0-100 km/óra sprintre és 335 km/órás csúcssebességre teszi képessé a különleges modellt.