A Melbourne-i Autószalon előtt már megmutatták a sajtó képviselőinek a felfrissített Toyota Hilux-ot, de az első konkrét információkat az európai modellről közölték a japánok.

Túlságosan nagy újdonságok nincsenek, hiszen modellfrissítésre került sor, a karosszéria például csak az A oszlop előtt változott. A hűtőrács és a fényszórók jobban hasonlítanak a Landcruiser terepjárókra, a turbódízel motor légbeömlőjének áthelyezése arra utal, hogy az Euro5-re való átállás során alaposan bele kellett piszkálni a dízelekbe. A 2,5 literes erőforrás teljesítménye 144 lóerőre emelkedett, nyomatéka változatlanul 343 Nm, szabványos fogyasztása 7,3 l/100 km. A 3,0 literes dízelről egyelőre annyit tudni, hogy teljesítménye marad 171 lóerő, és csak a dupla fülkés karosszériával és összkerékhajtással lesz választható. Mindkét motorhoz kérhető automatikus váltó.

Új a Hilux műszerfala, és immár navigációs rendszer is rendelhető hozzá Új a Hilux műszerfala, és immár navigációs rendszer is rendelhető hozzá

Az utastérben kicsit átalakították a műszerfalat, mostantól akár 6,1 colos képátlójú kijelzővel rendelkező navigációs rendszer is elérhető a Hiluxhoz. Az idei év vége felé érkeznek meg az első, megújult orral rendelkező platós Toyoták a márkakereskedésekbe.

Csak az A oszlop előtt változott a karosszéria, hátul csak a lámpával babráltak Csak az A oszlop előtt változott a karosszéria, hátul csak a lámpával babráltak