Tavaly mi is megírtuk, hogy a Seat mint autómárka napjai meg vannak számlálva, mert a drága elektromos modelleket mind Cupra márkanéven dobják piacra, és egyszerűen kifutnak majd a megfizethető autók. Ehhez képest a 2023-as eredményeket ismertető sajtóeseményen Wayne Griffiths elhamarkodottnak nevezte a híreszteléseket, és azzal támasztotta alá mondandóját, hogy megmutatta az idén 40 éves Ibiza és annak testvérmodellje, az Arona 2025-ben esedékes modellfrissített változatait. Ebben benne lehet az is, hogy megtorpant a villanyautó-térhódítás Európában, és ezzel pár év haladékot még kapott a spanyol márka, hogy meggyőző üzleti modellt dolgozzon ki a megfizethető villanyautókkal kapcsolatban. Elektromos Seat érkezéséről is beszélt a márkavezér, de ezzel kapcsolatban még nem tudott konkrétumokat mondani – minden bizonnyal a VW Konszern olcsó villanyautójának egy változatát kapják meg a spanyolok pár év múlva, mint a Mii utódát.