Kémfotót már közöltünk a Fiat Panda bemutatásával egy időben bejelentett összkerékhajtású változatról, úgyhogy nem jelent semmi meglepetést, hogy láthatjuk az autót álcázás nélkül, az idő előtt napvilágot látott szabadalmi ábrákon.

Meglepő módon nagyon alaposak voltak az olaszok, és még a padlólemez megjelenését is levédték, az ábráról azért hiányzik a hajtáslánc. Az eddigiekhez hasonlóan hidraulikusan vezérelt többtárcsás tengelykapcsoló lesz a központi differenciálmű, és várhatóan megmarad az is, hogy az alapváltozat nem, de a gazdagabban felszerelt modellek fékezéses differenciálzárakat kapnak.

A motorok terén nagy újdonság, hogy az 1,3 literes dízel mellett a 0,9 literes MultiAir turbómotor választható a kapcsolható összkerékhajtással. Ránézésre egyébként most csak minimális lesz a hasmagasság növelése a normál kivitelhez képest, az ezüst betétes fekete alsó borítás miatt mégis sokkal nagyobbnak tűnik a Panda 4×4. Még az idén megindul majd az autó forgalmazása, várhatóan a Párizsi Autószalonon ismerhetjük majd meg ezt a változatot.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!