A Seat által levetett Toledo már a Chery-nek se kell, de Oroszországban még megfelelő lesz A Seat által levetett Toledo már a Chery-nek se kell, de Oroszországban még megfelelő lesz

Tágas és kényelmes volt, és nem utolsó sorban megfizethető – az első Seat Toledo a megfelelő autó volt a megfelelő időben, zsenialitását az is jól jelezte, hogy Kínában is igen szép karriert futott be, sőt, magyar segítséggel majdnem vissza is tért Európába. Idő közben azonban a több mint húsz éves konstrukció már a Távol-Keleten se számít versenyképesnek, ezért a Chery átadta a gyártósort az orosz partnerének.

A TagAZ autógyár Vortex Corda néven vette fel a kínálatába a Seat Toledo idő közben többször is módosított reinkarnációját. A motortérbe például a Chery saját (az osztrák AVL-lel közös) fejlesztésű 1,5 literes, tizenhat szelepes négyhengerese kerül, aminek 109 lóerős teljesítménye kellő dinamizmussal mozgatja az autót, és nem utolsó sorban megelégszik a 92 oktános benzinnel is.

 

Semmilyen biztonsági felszerelés nincs az autóhoz Semmilyen biztonsági felszerelés nincs az autóhoz

  

Az autó felszereltsége egyébként a kilencvenes évek elejének megfelelő állapotot tükrözi, a légkondicionáló mellett nincs érdemi felszereltség, se ABS, se légzsák nem kapható az autóhoz. Egyébként pont ez utóbbiak miatt álltak le az autó gyártásával Kínában, ahol újabban nagyon rámentek a passzív biztonságra.