A japán Ken Okuyama azt követően se tud elszakadni az olasz szuperautóktól, hogy otthagyta a Ferrari vezető formatervezői pozícióját – többek között az Enzo Ferrarit is neki köszönhetjük – és megalapította saját műhelyét. 2016-ban egyedi Ferrarit mutatott be, 2017-ben ék alakú Lamborghinit dobott piacra, most pedig a Maserati márka van soron, és annak Tipo 61 nevű versenyautója, amely a Birdcage becenevét a kalitkára hasonlító térvázról kapta.

A Kode61 Birdcage szerkezetéről nincs információ, de abból kiindulva, hogy 6 fokozatú kézi kapcsolású váltót látunk az ülések között, minden bizonnyal belső égésű motorral szerelt autóról van szó, stílusosan az új GranTurismo lehetett a kiindulási alap – a gyár már megmutatta, hogy egyedi felépítmény fogadására is alkalmas a technika. Yamagatában található műhelyében kézi munkával készíti majd Ken Okuyama a Kode61 Birdcage-et, a vételárról illetve a darabszámokról még nincs információ.