A kilencvenes évek második felében bemutatott Multipla óta tudjuk, hogy a Fiat formatervezői képesek maradandó benyomást kelteni, és a Toro elnevezésű, Brazíliában fejlesztett pickup is hasonlóan emlékezetes marad majd. Meglepő módon azonban mégse ez, az arc a legkülönlegesebb része a karosszériának.

A 4925 mm hosszú dupla fülkés pickup orrán a hűtőráccsal egybeolvadnak a fényszórók, a LED-es menetfény ezek fölött helyezkedik el a márkajelzéssel együtt. Az első hivatalos sajtófotón a megszokott szabadidő-autós körítés is látszik, fényezetlen fekete alsó peremekkel és ezüst betétekkel a lökhárítóban – ennek oka, hogy szabadidő-autós kényelmet ígérnek az olaszok az utasoknak, miközben 1 tonnás terhet képes cipelni a Toro. Az igazi különlegesség azonban a platóajtó lesz, oldalra nyitható vagy lehajtható – a két szárny akár egymástól függetlenül is. A benzinmotor 1,8 literes négyhengeres 138 lóerővel, ami csak elsőkerékhajtással és 6 fokozatú automatikus váltóval létezik, a 2,0 literes 170 lóerős turbódízel 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval első- vagy összkerékhajtással kérhető, 9 fokozatú automatával párosítva pedig összkerékhajtással jön.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!