Véglegesítették már a Ferrari Enzo Ferrari utódának formáját, amelynél az a nagy újdonság, hogy ezúttal nem vették igénybe külső partner segítségét. Értsd amíg az F12berlietta esetén a Pininfarina készítette a karosszériát, addig most minden házon belül történt.

Nem csak azért lesz villámgyors az F70-es kódnéven fejlesztett autó, mert közel ezer lóerős rendszerteljesítményű Hy-KERS hibrid hajtása lesz*, de aktív aerodinamikai rendszert is kap, amelynek a fejlesztéséhez az F1-es csapat mérnökei és infrastruktúrája – nagy sebességű légcsatorna – is kellett. Ezért nem vonták be a forma készítésébe a Pininfarinát.

Nem kell egyébként megrémülni a fényképek láttán, nem lesz ilyen borzasztóan kacsacsőrű a végleges autó. Épp csak vastag álcával burkolták be a karbon karosszériaelemeket, és az F12berlinetta fényszóróit illesztették be a kocsi orrába. Remélhetőleg ez alkalommal sehol nem követnek el olyan baklövést, mint annak faránál

* állítólag még prototípus is épült biturbó V12-es motorral, de végül úgy döntött a Ferrari, hogy szívó V12-es kerül a végleges változatba

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!