Rohamosan bővül a csomagszállítási szektor, az itt dolgozó sofőrök-futárok dolgát igyekezett megkönnyíteni a Toyota konszernhez tartozó Hino haszonjármű-gyár, amikor kifejlesztette a Dutro Z EV villanymotoros járművét. Ennél fogták a meglévő fülkét, a dízelmotor helyére egy 68 lóerős villanymotort szereltek, ami az első kerekeket hajtja, dízelmotor híján van hely arra, hogy a járművön belül menjen hátra a sofőr. A raktérpadló mindössze 40 cm magasan van, így könnyű a ki- és beszállás, a padlóban elhelyezett 40 kWh kapacitású akkumulátor 100 km-es hatótávolságot biztosít – városban ennyi is elég. A Hino Dutro Z EV terhelhetőségét nem tudjuk, csak azt, hogy 3,5 tonna össztömegű teherautóról van szó, tehát B kategóriás jogosítvánnyal is vezethető.