A Renault csak összeszerelő-üzemként használta a moszkvai gyárát, ahová a kész karosszériákat Togliattiból szállították. Az államosítás után ebből lett a Moszkvics-gyár, ahol eleinte csak összeszerelték a Kínából küldött autókat, de hamarosan ez megváltozik. Mér végeztek az új, karosszériaüzem felépítésével, és a Renault-korszakból származó fényezőüzemet is modernizálták, most zajlik a próbatermelés. Egyelőre 50 darab Moszkvics 3 és 3e karosszériát építettek, ezeket most vizsgálják és a tapasztalatok alapján finomhangolják a szerelősort, és ha minden jól megy, 2 hónapon belül már teljes értékű autógyárként üzemel majd a Moszkvics-gyár.

Persze az új karosszériaüzem elindulásával alapvetően nem változnak a dolgok, hiszen a kínai autóhoz alkatrészeket készítő beszállítók továbbra is Kínában vannak, tehát logisztikailag annyi lesz a változás, hogy egy-egy autót nem 50 darab nagy alkatrészcsoportot szállítanak a JAC-tól, hanem 900 kis alkatrészt, amelyeket aztán a helyben gyártott karosszériákba beépítenek. A karosszéria helyben gyártásával elérhető lesz például a kétszínű fényezés (fekete tető), és a jövőben várható a színpaletta átalakulása is helyi – moszkvai – beszállítóktól származó színekre. A Moszkvics márka jövőbeli modelljei, tehát a Moszkvics 5 és Moszkvics 6-os már mind helyben gyártott karosszériákat használnak, azokhoz csak „kis” alkatrészeket küldenek már Kínából.