Simább lökhárító, bi-xenon fényszóról a csúcsmodellnél - óvatos módosítások Simább lökhárító, bi-xenon fényszóról a csúcsmodellnél – óvatos módosítások

Forradalmi újítások helyett inkább az egész autó összes porcikáját átnézték a mérnökök, és tökéletesítették az esetleg nem száz százalékosan működő dolgokat.

Ennek megfelelően a Honda Accord 2011-es változatának megjelenése csak jelzés szinten tér el a mostanitól, és az utastérben is csak sokadik pillantásra, a gyakorló Accord sofőrök veszik majd észre a változásokat. Műszakilag szintén az apró lépések taktikáját követték a mérnökök, nincs új tagja a motorkínálatnak, ellenben az összes négyhengeres fogyasztását csökkentették. A legnépszerűbb, 2,2 literes 150 lóerős turbódízel esetén a szabványos fogyasztás 5,7 l/100 km-ről 5,3 l/100 km-re csökkent.

Nagyítóval kell keresni a különbséget az utastérben - a zajszint csökkent Nagyítóval kell keresni a különbséget az utastérben – a zajszint csökkent

Ezen kívül még tovább csökkentették az utastér zajszintjét, a csúcsfelszereltségnél már bi-xenon fényszórók világítanak. A Genfi Autószalonon leplezik le a Honda megújult középkategóriás autóját, de a forgalmazása csak szeptemberben kezdődik majd meg.

Kevesebbet fogyasztanak a változatlan teljesítményű motorok Kevesebbet fogyasztanak a változatlan teljesítményű motorok