Jason Wharton mérnök lett a tavaly csődbe ment Bristol Cars autómárka tulajdonosa, és szándéka szerint még az idén újra akarja kezdeni a 411-es sorozat illetve a Fighter gyártását. Mindkét autót egy kicsit átterveznék, azaz aktuális Chryslertől származó V8-asokat kapnának, erősebb fékeket illetve új konstrukciójú független hátsó felfüggesztés is a tervek között szerepel, de alapvetően maradna a régi megjelenés. A 411-esbe a 6,4 literes szívó V8-as lenne a reális (492 LE), a Fighterben akár feltöltött (Hellcat) V8-as is szerephez juthat.
Miután ezekkel a régi-új autókkal feltámad a Bristol autómárka, megkezdik az új Buccaneer fejlesztését, amivel az évtized közepén akarnak piacra lépni – természetesen azt is nagy lökettérfogatú Chrysler V8-assal képzelik. Wharton tisztában van azzal, hogy Nagy-Britanniában 2030-ban betiltják a benzinmotoros autókat, de kis márkaként gyorsan tudnak majd a piaci elvárásokhoz igazodni, és várhatóan az évtized második felében már lesznek a mainál sokkal jutányosabb és műszakilag villanymotoros hajtások is.