2009-ben dobták piacra az aktuális Landcruiser generációt, amelynek 2013-ban alakították át a megjelenését, majd 2015-ben megkapta az új négyhengeres dízelmotor-generációt is (2.8 D-4D, 177 LE). Idő közben a nagy méretű Landcruiser V8-as búcsúzott az európai piacról, a japánok nem ítélték gazdaságosnak a V8-as turbódízel átalakítását az Euro 6-os normának megfelelően, így egyedül maradt a korábbi „kis” Landcruiser a piacon.

Talán ennek köszönhető, hogy megint átalakítják a megjelenését, az Európában már nem elérhető V8-as modellre hasonlít az új orr, amelyről eltűnik a furcsa formájú fényszóró, és a hűtőrács betétje is visszafogottabb lesz – keskenyebb, de több krómos pálca kerül a kocsi elejére. A karosszéria hátsó részéhez nem nyúlnak, épp csak a lámpabetét változik, a forma már nem.

Teljesen új a műszerfal, ahol a legújabb generációs érintőképernyős fejegységet fényes fekete keretbe foglalják, ez alatt pedig mintha az elektronikus beavatkozó-rendszerek finomhangolására alkalmas kezelőpanelt látnánk – erről többet majd a hivatalos bemutató után tudunk mondani a terepprogramokról. Nagy előrelépésre számíthatunk még a vezetéstámogató rendszerek terén.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!