A maga 639 lóerős teljesítményével a Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ igazi sportkocsi, a Brabus pedig ezt használva kiindulási alapként építi meg a Rocket 900-as nevű alkotását – az exkluzivitás megőrzése érdekében mindössze 10 példányban.

A lényeg a motortuningon van, ami azzal kezdődik, hogy 4,0-ről 4,5 literre növelik a lökettérfogatot. Különösen finoman kiegyensúlyozott főtengelyt készítettek, ami 100 mm-re növeli a löketet, a furatot 84 mm-re növelik, a hajtókarok és a dugattyúk is egyediek. Új a karbonból készített szívósor, ami a nagyobb kompresszorkerékkel rendelkező turbófeltöltőknek szállítja a friss levegőt, a maximális töltőnyomást 1,4 bar-ra növelik. A rozsdamentes sportkipufogóban pillangószelepek is vannak a hangélmény növelésére. A változtatások eredménye 900 lóerős teljesítmény (6200/perc), a maximális nyomaték 1250 Nm – utóbbit csak próbapadon tudja a blokk, autóba építve 1050 Nm-re korlátozzák a maximális nyomatékot a hajtáslánc teljesítőképessége miatt.

Aggódni így se kell, hiszen a 0-100 km/óra gyorsulás 2,8 másodpercig tart, a 0-200 km/óra sprint megvan 9,7 másodperc alatt, a 0-300 km/óra mindössze 23,9 másodperc alatt megvan, a végsebesség elektronikusan korlátozott 330 km/óra. A Brabus egyedi karosszériakészletet készített a Rocket 900-ashoz, hátul 7,8 cm-rel szélesítik ki a kerékjáratokat, hogy az elöl 21×10,5, hátul 22×12 col méretű Monoblock Z Platinum felniknek legyen elég helye. Csak 10 darab Brabus Rocket 900-ast építenek, az ár 427 000 euró.