BMW-nek készült, Rolls-Royce utánzatot akartak építeni belőle, ami végül Bentley lett BMW-nek készült, Rolls-Royce utánzatot akartak építeni belőle, ami végül Bentley lett

Laza 56 600 eurót kér az építő ezért a nyolcvanas évek végén-kilencvenes évek elején gyártott 7-es BMW alapján készült Rolls-Royce utánzatért. Igazság szerint a kocsi elejének átépítése elfogadható minőségben történt, de egy valamiben tévedett az építő. Nem Rolls-Royce, hanem Bentley utánzatot készített.

A jellegzetes hűtőrács, ami mellett oldalanként egy-egy pár kerek fényszóró világít – majdnem tökéletesen lemásolták a Bentley Arnage megjelenését az építők. Mármint szemből. Oldalról nagyon látszik a kiindulási alap, a 7-es BMW, leginkább a változatlanul hagyott ajtóknak és oldalablakoknak köszönhetően. A gagyi felnik se illenek egy ilyen kategóriájú autóhoz, de a legszörnyűbb mégis a hátsó rész, ahol krómozott kéderrel tagolták a hátsó lámpát, és a Rolls-Royce jellegzetes formájú króm csomagtér-díszét is megpróbálták utánozni.

Hátra érve elfogytak az ötletek, ennek megfelelően gagyi az átalakítás Hátra érve elfogytak az ötletek, ennek megfelelően gagyi az átalakítás

Amiért azonban mégis száraz kukoricán térdepeltetést érdemelnek az építők, az a belső tér. A tisztes használatban patinássá lett vajbőr belsőt ugyanis majdnem teljes egészében változatlanul hagyták. Egyvalamihez nyúltak csak hozzá, a kormány közepére hatalmas méretű, piros hátterű Rolls-Royce matricát ragasztottak. Aki van olyan bátor, hogy megvásárolja az autót, az legalább tíz éven keresztül törheti a fejét azon, megérte-e ez nekem. Az építő ugyanis ennyi garanciát vállal a 1,5 mm-es lemezből kalapált-hajlított átalakított karosszériára.

Az a matrica a kormányon! Az a wunderbaum! Az a matrica a kormányon! Az a wunderbaum!

Amúgy maga a hirdetés (amíg aktuális, itt megtekinthető) tipikus példája annak, hogyan ne hirdessük meg eladó autónkat. Például a vanília-illatú wunderbaumot szedjük le a tükörről, a fényképről nem fog kiderülni, hogy büdös az autó (csak ha ott az illatosító). A fényképeken legyen látható az egész autó, ne vágjuk le az orrát, és ha valaki a valós értékénél sokkal drágábban kíván megszabadulni egy autótól, lehetőleg ne a be nem fejezett melléképület legyen a háttérben.

Ne vágjuk le az autó egy részét se a fotóról, és lehetőleg a háttérre is ügyeljünk Ne vágjuk le az autó egy részét se a fotóról, és lehetőleg a háttérre is ügyeljünk