Anno 1984-ben alapította meg a Mitsubishi a Ralliart márkáját, amivel a különféle motorsport-tevékenységeit fogta össze, és érdekmúlás miatt 2010-ben szüntette meg azt. Nemrég aztán bejelentették, hogy visszahozzák a legendás nevet, elsőre némi matrica-dekorra futotta az erejükből, de a Tokyo Auto Salon tuningkiállításon bemutatják a Vision Ralliart nevű tanulmányt, amivel jelzik, hogy komolyabb szándékaik is vannak.

Csak nagy vonalakban beszélnek arról, mi is történik a plug-in hibrid hajtással szerelt Outlanderrel, ami a kiindulási alapot jelentette. A kerékjáratokba 22 colos felnik kerülnek, mélyre húzott lökhárítókat és küszöbburkolatokat kap a karosszéria és nem hiányzik a diffúzornak látszó betét sem hátulról. A matt fekete szín napfényben kékesen csillog. A műszaki változásokról annyit mondanak, hogy nagyobb motorteljesítmény, sportosabb összkerékhajtás-vezérlés és javított akkumulátor-kapacitás jellemzi a Mitsubishi Vision Ralliart tanulmányt. Hivatalosan egyébként csak a vásárlói visszajelzéseket vizsgálják az autóval, a sorozatgyártásról nem esik szó a sajtóközleményben.

A közúton egyelőre Ralliart Style nevű kiegészítőkkel találkozhatunk majd, szintén a Tokyo Auto Salon-on debütálnak ezek a díszek, első körben az Eclipse Cross és Outlander modellekhez. Fehér karosszériával készültek a tanulmányok, így jól látszanak a piros légterelők, sárfogó gumik. A kalandos ügyfeleknek készül az Outlander Wild Adventure Style, amely tetőcsomagtartót és karosszériavédő betéteket kap, ezt az Ogawa nevű divatmárkával közösen készítették. A Delica D:5-ösből készített kalandos autó Tough X Tough névre hallgat, az egyterűnél a hasmagasságot is megemelik és terepmintás abroncsokat is felszerelnek.