Detroitban tartotta a világpremierjét a BYD S6 Dual Mode elektromos autó, amelynek alapvetően a hátsó kerekeit hajtja egy 102 lóerő teljesítményű elektromotor. Ha összkerékhajtásra van szükség, az első kerekeket egy 14 lóerő teljesítményű elektromotor képes meghajtani, ezt a hatfokozatú, dupla kuplungos váltó házába építik be. Erre, mármint a váltóra azért van szükség, mert ha lemerül a vas-foszfát akkumulátor, bekapcsolódik a hajtásba egy kétliteres benzinmotor.

Elektromos, igény szerint összkerékhajtás SUV hatótáv-növelő benzinmotorral. Nincs ilyesmi a piacon, és nem is nagyon terveznek ilyet Elektromos, igény szerint összkerékhajtás SUV hatótáv-növelő benzinmotorral. Nincs ilyesmi a piacon, és nem is nagyon terveznek ilyet

Egy feltöltéssel hatvan kilométert képes megtenni elektromos módban az autó, a teljes hatótáv meghaladja az 500 km-t. Négy üzemmódja van az autónak: amikor a belső égésű motor hajt és egyben tölti az akkumulátort, amikor a benzinmotor és a hátsó elektromotor hajt, amikor az első- és a hátsó elektromotor hajt, illetve amikor csak a hátsó elektromotor hajt. Utóbbi esetén van egy olyan lehetőség is, miszerint a belső égésű motor az első elektromotor segítségével tölti az akkumulátort, de az autó mozgatásában nem vállal szerepet. Ez az autó az e6-tal együtt, azaz valamikor a jövő év folyamán juthat el az Egyesült Államokba.