Érdekes módon amíg a többi Stellantis-villanyautónál az új technika váltja a korábbit, a Citroën e-C4 és e-C4 X esetén csak felár ellenében, és csak a Shine csúcs-felszereltségnél adják az erősebb hajtómotort és a nagyobb kapacitású akkumulátort – a francia árlista alapján mindössze 1000 euró felárat kérnek. Alapesetben (Live, Feel, Feel Pack és Shine szinte) tehát 136 lóerős a hajtómotort és 50 kWh kapacitású az akkumulátor (60% nikkel, 20% mangán és 20% kobalt), a hatótávolság 360 km, felár ellenében 156 lóerős a hajtómotor és 54 kWh kapacitású az akkumulátor (80% nikkel, 10% mangán és 10% kobalt), és már 415-421 km a szabványos hatótávolság. Nincs változás a töltésnél, alapáron egyfázisú, 7,4 kW teljesítményű a fedélzeti töltő, opciós a három fázisú, 11 kW-os töltő, villámtöltésre legfeljebb 100 kW teljesítménnyel van lehetőség, tehát a 20-80% töltés ideális esetben fél óra alatt letudható.