Szembe megy a piaci trendekkel, és nem egyterűből farag szabadidő-autót a Chrysler, hanem épp ellenkezőleg: a 2003-2007 között szabadidő-autóként létező Pacifica mostantól kezdve nagy méretű egyterű lesz. Azért érezte szükségét a névváltásnak a cég, mert a Town&Country, Caravan és Voyager neveket unalmas autókkal társítják a vásárlók, és szerintük a Pacifica egyáltalán nem unalmas.

Teljesen új alapra építették fel a nagy méretű egyterűt, amely nagyjából akkora, mint elődje – 3 mm-rel rövidebb, 2,5 centivel szélesebb és 1,3 centivel magasabb -, csak az új formával egészen jól álcázzák ezt. Az orr egyértelműen a Chrysler 200-as megjelenését idézi, az oldalfalról se hiányoznak a domborulatok, a C oszlop környékén a megjelenés hasonlít az előző generációs Peugeot 308-as kombira.

Megtartották a Stow-n-Go ülésrendszert, és emellett is sikerült jelentősen megnövelni a belső tér méretét, ha a padlóba hajtogatják a hátsó üléssorokat, akkor 3979 literes csomagtér alakul ki. A műszerfalon itt látjuk a UConnect fejegység kijelzőjét középen, de a legérdekesebb rész az a tálca, amelyre az előválasztó-tárcsa és a szellőzést vezérlő panel került. UConnect Theatre néven az első ülések fejtámlájában két 10 colos képátlójú monitort is kínálnak.

Egy belső égésű motort kínálnak, a 3,6 literes V6-os szívó teljesítménye 287 LE/355 Nm alaphelyzetben, és van a benzin-elektromos hibrid hajtás, amelynél ugyanezt a blokkot használják, de a rendszerteljesítmény mindössze 248 LE – azt nem részletezik, mekkora teljesítményű a villanymotor. Hálózatról tölthető hibridről van szó, ami a 16 kWh kapacitású akkumulátorával 48 km-t tud megtenni elektromos üzemmódban; 240 V-os hálózatról alig 2 óra alatt lehet feltölteni a telepet. Az akkumulátor egyébként középen, a padló alatt helyezkedik el, ezért a Chrysler Pacifica Hybrid esetén a középső üléssor nem, csak a leghátsó tüntethető el a padlóban, cserébe a szabványos fogyasztás 2,9 l/100 km.

Összesen öt felszereltséggel kínálják majd a Chrysler Pacifica nevű nagy méretű egyterűt, aminek európai megjelenése is várható, a Fiat kínálatában az Ulysse típus utódaként kerülhet be az újdonság, persze a helyi igényeknek megfelelően dízelmotorral.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!