A legendás formatervező Battista „Pinin” Farina unokaöccse,, Nino Farina volt az első F1-es bajnok, akiről most egy 5 autós limitált széria erejéig emlékezik az Automobili Pininfarina. Kifejezetten ehhez az autóhoz keverték ki a Rosso Nino piros színt, amelyet Bianco Sestriere fehérrel és Iconica Blu kékkel kombinálnak, látható karbon légterelőket használnak, Gloriso Gold aranyra fényezik a felniket, az ajtókon a 01-es rajtszámot látjuk.

Az utastérben fenntartható forrásból származó bőrt használnak, a vezetőülés fekete színű, anyósülés bézs. Egyediek a küszöbborítások, amelyek mind az 5 autónál egyediek, az autóversenyző életének különböző állomásaira utalnak: Nino szülőhelye (1906 Torinó), az első F1 pole pozíció és győzelem (1950 Brit Nagydíj), a második F1 győzelem (1950, Svájci Nagydíj), a harmadik és utolsó F1 győzelem (1950, Olasz Nagydíj) és az 1950-es F1 világbajnoki cím elnyerése.

Műszakilag nincs változás a Pininfarina Battista Edizione Nino Farina esetén, a Rimac által fejlesztett hajtás rendszerteljesítménye 1904 LE/2340 Nm, a 0-100 km/óra gyorsulás 1,86 másodpercet vesz igénybe, a 0-200 km/h megvan 4,75 másodperc alatt, a 0-300 km/h gyorsulás kevesebb, mint 12 másodpercig tart, a végsebesség 350 km/óra. A 120 kWh kapacitású akkumulátorral 476 km a WLTP-szabvány szerinti hatótávolság egy feltöltéssel. Azt nem árulták el, mennyibe kerül a Goodwood FoS-on, Nick Heidfelddel a volánja mögött debütáló limitált széria, de minden bizonnyal többet kell érte fizetni, mint a 2,2 millió dollárért adott normál kivitelért.