A Hyundai N első akkumulátoros-elektromos és első összkerékhajtású autója lesz az Ioniq 5 N, a mérnökök mindent megtesznek annak érdekében, hogy ne okozzanak csalódást az ügyfeleknek. A technika alapvetően megegyezik azzal, amit a Kia EV6 GT is megkap (584 LE/738 Nm rendszerteljesítmény), de teljesen újrahangolják azt, amihez segítségül hívták a hibrid hajtású i20 WRC raliautót.

Svédországban extrém hidegben és csúszós talajon végezték a rendszer finomhangolását, az e-LSD, azaz elektronikusan vezérelt differenciálzár funkcióval, amelyet fel kellett gyorsítani, mert a villanymotorok gyorsabban reagálnak gázadásra a belső égésű motornál. Ennek köszönhetően lesz például N Drift Optimizer funkció, amelynél a hajtómotorok, az e-LSD, az elektornikusan vezérelt lengéscsillapítás, az elektromos kormányszervo együtt dolgozik a lehető legtökéletesebb driftelés érdekében.