A nyolcvanas évek első felében ment Kínába a Volkswagen, amikor még csak az állami szervek birtokolhattak autókat. A piac felszabadításakor hozták létre a második vegyes vállalatukat a FAW konszernnel, ahol aztán a Jetta nevű kompakt lépcsős hátút kezdték el gyártani. Eleinte a nálunk ismert Golf II-es rokont készítették, ma már a IV-es Golf padlójára épülő Jettát gyártják – utóbbi alapos modellfrissítésével készül a Jetta márka VA3 névre hallgató személyautója. De ez nem minden, a fiatal vásárlóknak szánt Jetta márka két szabadidő-autót is kínál majd, a VS5-ös a Seat Ateca átalakított orral és csomagtérfedéllel rendelkező változata, míg a VS7-es (erről még nincs kép) a Seat Tarraco-ból készül majd. Kérdés, mekkora sikere lesz a fiatalok körében a Jettának, hiszen ők ezt a nevet az olcsó taxikkal azonosítják, szép emlékeik a típusról az öregebb vásárlóknak vannak – akik nem számítanak célcsoportnak.