Indonéziában debütált a Toyota Innova legújabb generációja, a Zenix utónevű modell, amely elődjével ellentétben már nem alvázas felépítésű, hanem az önhordó TNGA-alapra épül. A rend kedvéért megnövelték a karosszéria méreteit is (hossz és szélesség +20 mm, tengelytávolság +100 mm), tehát sokkal tágasabb lett az utastér, miközben maradt a rossz utak miatt fontos 185 mm-es hasmagasság.

7 vagy 8 személyes belső elrendezés választható, és egyelőre marad az analóg órákat használó műszeregység, felszereltségtől függően 9 vagy 10 colos lehet a központi érintőképernyő, a csúcsmodellnél kerül 1-1 10 colos érintőképernyő az első ülések támlájára is. Alapesetben 2,0 literes benzinmotorral (174 LE) és fokozatmentes automatikus váltóval adják a Toyota Innova Zenix-et, újdonság, hogy az új műszaki alap jóvoltából immár öntöltő hibrid hajtás is elérhető, a 2,0 literes szívómotort használó rendszer 186 lóerős.

Elsőként Indonéziában a Toyota Astra Motor kezdi gyártani az Innova Zenix-et, majd nem sokkal később Indiában is piacra dobják azt, ahol a Toyota Bharat kínálatát Innova Hycross néven gazdagítja majd az egyterű.