Az AlfaTech nevű orosz holding a First Automobile Works segítségével kezd autógyártásba, egészen pontosan a kínaiak által kifejezetten taxi/autómegosztó-üzemre optimalizált Bestune NAT modelljének az összeszerelését kezdik meg a Kínából küldött készletekből, az autókat pedig Alfarus néven forgalmazzák.

A Bestune NAT karosszériája 4451 mm hosszú, 1844 mm széles, 1681 mm magas, a tengelytávolsága 2850 mm. Az 5 személyes utastérben hátul különösen sok a hely, hogy könnyű legyen az utastéren belül közlekedni, a ki- és beszállást a jobboldalon elektromos mozgatású tolóajtó teszi lehetővé, a baloldalon hagyományos ajtót használnak. Az utasteret könnyen takarítható burkolatokkal vonták be. Azt nem árulták el, hogy pontosan melyik hajtásláncot használja majd az Alfarus nevű jármű, a Bestune NAT 4 -féle akkumulátorral (53, 54,4, 55 vagy 56 kWh) és 2 -féle hajtómotorral (136LE/260 Nm vagy 163 LE/155 Nm) készül, az akkumulátor tölthető vagy cserélhető (akkumulátor-csere állomások létesítéséről nincs szó Oroszországban).