A végéhez közeledik a 2014-ben bemutatott Huracán pályafutása, az év végén már a V8-as hibrid hajtású utódot kínálják az ügyfeleknek, de addig is méltó módon ünneplik a Győrben gyártott V10-es szívómotort. Elkészítették az STJ, azaz Super Trofeo Jota változatot – a J betűvel az FIA Appendix J szabályzatra utalnak, amelyben a versenyautó-specifikációkat szabják meg. A Lamborghini Huracán STJ aerodinamikai csomagját a Squadra Corse versenyistálló mérnökei készítették, a hátsó szárny például 3°-kal meredekebb szögben áll, és van pár új karbon légterelő is. Az 5,2 literes V10-es szívómotor teljesítménye 640 LE (8000/perc), nyomatéka 565 Nm (8000/perc), a 7 fokozatú duplakuplungos váltón át hajtja a hátsó kerekeket. Megszabadultak az elektronikus vezérlésű lengéscsillapítástól, helyette szereléssel állítható (be- és kinyomódás, alacsony és magas frekvenciatartomány külön-külön) darabokat használnak, lágyabbak a rugók, kifejezetten ehhez az autóhoz fejlesztették ki a Bridgestone Potenza Race abroncsokat, amelyeket 20 colos felnikre szerelnek. Mindennek eredményeként a Lamborghini Huracán STJ több mint 1 másodperccel gyorsabb a Nardó tesztközpont kezelhetőségi pályáján, mint a kiindulási alapot jelentő Huracán STO. Az ügyfelek két, a gyári formatervezők által kreált megjelenés közül választhatnak, szürke vagy kék lehet a karosszéria, mindkettőnél fekete a tető és piros és fehér részleteket használnak, az utastérben fekete Alcantara kárpitot adnak piros díszvarrással.