Lezárult a MOL  kampánya, amelynek fődíjait, egy-egy nagyszabású utcabált Budapest, Szeged és Miskolc városa nyerte meg. Ma Magyarországon az évente forgalomba kerülő több tízezer tonna étolaj mindössze 14 – 15 százalékát gyűjtik vissza. 2011-ben országszerte 100 MOL benzinkúton lehetett leadni az összegyűjtött háztartási zsiradékot. A nagy érdeklődés miatt a társaság folyamatosan bővítette az átvevő helyek számát, amelynek révén idén már 170 töltőállomáson várták azokat, akik környezetbarát módon akartak megszabadulni a sütéshez használt olajtól. Augusztusban rekord mennyiséget, közel 13,5 tonnát adtak le a vásárlók. Az elért eredmény annak fényében még többet mond, hogy a program kezdete óta eltelt közel két és fél év alatt több mint 188 tonna használt sütőolajat vittek el az emberek a Mol-kutakra, amelyet aztán a Rossi Biofuel komáromi üzemében hasznosítottak újra és állítottak elő belőle bioüzemanyagot.

Az idei kampány, a „Köszi az olajat, jövünk egy bulival!” augusztus 12 és szeptember 1. között zajlott. Az ebben résztvevők a MOL begyűjtő pontokon leadott használt sütőolajért kupont kaptak, amellyel kedvenc megyeszékhelyükre szavazhattak a kezdeményezés hivatalos online felületein. A voksok összeszámlálása alapján a három legtöbb virtuális olajat összegyűjtő, azaz legtöbb szavazatot kapó megyeszékhely Budapest (3621 szavazat), Szeged (2806 szavazat) és Miskolc (2468 szavazat) lett. A nyereményük egy – egy zenei-és gasztronómiai programokkal összekötött nagyszabású utcabál lesz, amelyeket októberben, egymást követő hétvégéken rendeznek meg. A rendezvények részleteiről, a fellépőkről a későbbiekben ad tájékoztatást a magyar olajtársaság.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!