A Toyota Motor Corporation elnöke, Akio Toyoda sokáig Morizo néven versenyzett, így nem csoda, hogy ezt a nevet választották a Toyota GR Corolla pályanapokra optimalizált változatának. Most, hogy ugyanezt a technikát az eggyel kisebb méretű karosszériába is belepakolták, azaz frissült a GR Yaris, a mérnökök elkészítették a logikus folytatást, azaz rögtön automatikus váltóval együtt pakolták bele a Lexus LBX motorterébe az 1618 köbcentis, soros 3 hengeres turbómotort. Az eredmény a Lexus LBX Morizo RR tanulmány – a sorozatgyártást csak később jelentik be.

A kerekeket 305 LE/400 Nm teljesítményű turbómotor hajtja elektronikusan vezérelt 3 tárcsás központi differenciálművet és 2 részlegesen önzáró differenciálművet használó összkerékhajtáson át, a váltó 8 fokozatú automatikus. Egyediek a 19 colos könnyűfém felnik, amelyekre a nagy méretű fékek miatt volt szükség, a felfüggesztés hangolását Akio Toyoda közreműködésével készítették el. A karosszériát Sonic Chrome szürkére festették, a tető fekete, emellett sárga részletek teszik egyedivé a megjelenést – a Lexus márkához nem illik olyan harsány spoilerezés, mint amit a GR Yaris kap.