Mindössze egy kötőjelet tévedtünk, amikor a Toyota RAV4-es átmárkázott változatáról adtunk hírt, tehát nem A-Cross, hanem Across néven kerül majd a Suzuki választékába a középkategóriás szabadidő-autó. A másik meglepetés pedig az, hogy csak a plug-in hibrid hajtással kínálja majd a Suzuki az autót, az öntöltő hibridet – egyelőre? – nem teszik elérhetővé.

A megjelenés furcsa keveréke a Toyota formatervezői által már bemutatott munkáknak, a kínai piac számára készített Wildlander szabadidő-autó keskeny fényszóróit egy nagyméretű, hatszögletű hűtőráccsal párosították. Oldalt és hátul a márkajelzéseket leszámítva már nincs változás a RAV4-eshez képest, és ugyanez elmondható az utastérről is, ahol a kormány közepén nem az ovális Toyota-logó, hanem a Suzuki S betűje látható.

A karosszéria hossza 4635 mm, szélessége 1855 mm, magassága 1690 mm és 2690 mm a tengelytávolság, a hasmagasság 190 mm. A csomagtér alaphelyzetben 490 literes (a Toyota 520 litert említ), a jobb oldalán elektromos csatlakozót találunk, a műszerfal közepén minden esetben ott lesz a 9 colos képátlójú érintőképernyős fejegység, amely mindenféle telefoncsatlakoztatási lehetőséget kínál.

Amíg a technikai felsorolásban nincs változás a hálózatról tölthető hibrid hajtásban, elöl egy 2,5 literes benzinmotor (185 LE/227 Nm) és egy villanymotor (182 LE/270 Nm), hátul egy villanymotor (54 LE/121 Nm) hajt, addig a rendszerteljesítményt már nem árulja el a Suzuki – a Toyotánál 306 lóerőről van szó. Feltűnő viszont, hogy amíg a Toyota RAV4 PHEV elektromos hatótávolsága a 18,1 kWh kapacitású akkumulátorral 65 km, addig a Suzuki Across-nál már 75 km szerepel a műszaki adatok között, a „benzines” fogyasztásban viszont a Suzuki áll nyerésre, hiszen a Toyota 29 g/km-es CO2-kibocsájtást ad meg, míg a Suzuki 22 g/km-t; arról nincs szó az első sajtóanyagban, hogy eltérő hangolást készítettek volna a mérnökök a hárommotoros hajtásnak. Az Across az ősszel érkezik meg az európai piacra, a Corolla kombi hibrid változatából készülő Suzuki személyautóra várhatóan 2021-ig kell várnunk.