A Mustang GT3-as versenyautó közúti változata a Mustang GTD, amely a Ford első olyan közúti autója, ami aktív aerodinamikai csomagot kap. Ebben az állítható magasságú karosszéria (közúton 40 mm magasabb, mint verseny-állásban) mellett hidraulikusan működtetett légterelő lapok és hátsó szárny található, előbbiekkel a jármű alá jutó levegőt irányítják. A Ford Mustang GTD karosszériáján látható összes nyílás funkcionális, egy részük a technika hűtésére szolgál, de számos az aerodinamikát szolgálja.

Alapesetben alacsony légellenállással halad az autó, majd ha azt érzékeli, hogy szükség van a tapadásra (erős fékezés), bezárul a hátsó szárny nyílása és ezzel egyszerre nyitnak az orr alatti légterelő lapok, amelyek a kerékjáraton keresztül vezetik el a karosszéria alá áramló levegőt; egyszerre a – z ekkor használatban lévő, tehát melegedő – fékeket is hűtik.