Hiába, az olaszok zseniális formatervezők. Még a Dodge Viperből is képesek kihozni a maximumot, ahogy azt a Zagato TZ3 Stradale is bizonyítja. A TZ3 Corse versenyautóval ellentétben nem karbon utascella, hanem a Dodge Viper ACR adja az alapot.

Így egyrészt könnyebb teljesíteni a törvényi követelményeket, miután a Fiat épp most kebelezi be a Chrysler konszernt, rögtön megvan a kapocs az Alfa Romeo márka száz éves születésnapja előtt tisztelgő autóval. Arról nem is beszélve, hogy a hatalmas amerikai motorokkal szerelt olasz autók mindig is a legjobb kombinációnak bizonyultak.

TZ2, TZ2 Stradale, TZ3 Corse és TZ3 Stradale. Hasonló megjelenés, de mind egyedi konstrukció TZ2, TZ2 Stradale, TZ3 Corse és TZ3 Stradale. Hasonló megjelenés, de mind egyedi konstrukció

Jelen esetben a 8,3 literes lökettérfogatú V10-es erőforrás dolgát könnyítették meg a szó szoros értelmében, a meglehetősen látványos karosszéria ugyanis karbonból készül, azaz jóval könnyebb, mint az eredeti műanyag héj. Az első példányt egyébként már el is adták, a vásárló egy amerikai gyűjtő, Eric King a Saratogai Autómúzeum mecénása.

Egy Dodge Vipert rejtenek az izgalmas vonalak. Annyi baj legyen, a 8,3 liter mindent megold Egy Dodge Vipert rejtenek az izgalmas vonalak. Annyi baj legyen, a 8,3 liter mindent megold