Két év múlva már csak olyan autókat kínál a Mercedes-AMG almárka, amelyek lágy- full- vagy hálózatról tölthető hibrid hajtást kapnak, aggódni nem kell, hiszen a 2017-es GT tanulmány jelezte előre, hogy mire is számíthatunk: a 805 lóerős rendszerteljesítményű V8-as biturbót használó hibrid hajtás kerülhet a jövőben a „65” jelzésű modellekbe a jelenlegi V12-es biturbó helyett.

De nem csak az elektrifikáció jelent majd változást az AMG-nél, Tobias Moers az Autocar újságnak adott interjúban elárulta, hogy a jövőben nem készítenek hátsókerékhajtású modelleket, mert az ügyfelek célzottan keresik az összkerékhajtást még az olyan autók esetén is, mint az AMG GT. Amikor az AMG E-osztálynál még felárért kínálták az összkerékhajtást, a vásárlók több mint 90%-a fizettet be erre, ezért is készítették el a Drift-üzemmóddal rendelkező rendszerüket, amely a két világ legjobb tulajdonságait egyesíti. A következő AMG GT is összkerékhajtást kap, mert jobb használhatóságra vágynak az ügyfelek.