Leleplezték a Scuderia Cameron Glickenhaus műhely első, teljesen saját alkotását, az SCG003S a világon egyedülálló módon egyszerre utcai szuperautó és FIA szabályoknak is megfelelő versenyautó – a két állapot között pár órás szereléssel lehet váltani.

Az LMP1/LMP2-es (Le Mans Prototype) versenyautók ihlették a konstrukciót, és ennek megfelelő partnereket talált a Scuderia Cameron Glickenhaus a jármű megvalósításához. A formát például a torinói Granstudio cég készítette, a műszaki fejlesztésben pedig a Podium Engineering nevű cég és az a Paolo Cattone segített, aki korábban a Le Mans-i győztes Peugeot 905 és 908 versenyautókon is dolgozott.

A jármű gerincét egy kifejezetten ehhez az autóhoz kifejlesztett karbon váz adja, amelynél a biztonsági utascellához csatlakozó első- és hátsó segédvázat könnyen, egyszerű szereléssel lehet cserélni. Ennek eredményeként az autóval keréken lehet elhajtani a versenypályára, ahol aztán a többi ellenfelével versenyképes produkciót képes nyújtani. A műszaki részletekről jelenleg csak annyi tudott, hogy a motortérben a Honda 3,5 literes V6-os motorja található, amelyet az Autotecnica Motori cég két turbófeltöltő segítségével tuningolt tovább – a teljesítmény minden bizonnyal felülmúlja az ugyanezt a blokkot használó hibrid Honda NSX szuperautót.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!