2008-ban még túl extrémnek találták a biturbó V8-assal szerelt Shelby GT500-as ötletét, és prototípus maradt a Code Red nevű modell, amelyet most, pár generációval később mégis megvalósít a Shelby American – egészen pontosan 30 darab már meglévő autót alakítanak át 209 995 dolláros felár ellenében. Az 5,2 literes V8-as blokkon a kompresszor helyére 2 darab, golyóscsapágyas Kona turbót szerelnek, Manley dugattyúkat és hajtókarokat szerelnek be, megerősítik a vezérlést, nagyobb kapacitású benzinbefecskendező szelepeket építenek be és Motec motorvezérlőt. Az eredmény 93-as oktánszámú benzinnel 1000 LE/1057 Nm, míg E85-ös üzemanyaggal 1300 LE/1356 Nm.

Ehhez rögtön karbonból készített karosszériaelemeket és légterelőket, szereléssel állítható felfüggesztést, kovácsolt felniket adnak, és újrakárpitozzák az üléseket, a hátsó ülés helyére bukókeretet szerelnek. A 2022-es évjáratú autóknál 60th Anniversary emblémákat is kapnak a megrendelők. Van azonban egy apró csavar a történetben, a Shelby GT500 Code Red még az extrém átalakításokat is megengedő Egyesült Államokban se alkalmas közúti használatra, és az átalakítás során leszerelt-kiszerelt alkatrészeket is megtartja magának a Shelby American – az opciós karbon felniket térítés, azaz újbóli kifizetés után kapja vissza a megrendelő –, tehát a visszaalakítás se valósítható meg később.