Ha nem is teszi teljesen feleslegessé az új generációs, szentgotthárdi gyártású 1,0 literes háromhengeres benzines turbómotort a Corsa legújabb erőforrása, de azért erősen megkérdőjelezi annak létjogosultságát. Az előző generációs, 1,4 literes, négyhengeres turbómotor 150 lóerővel tölti be a 115 lóerős 1,0 literes és a 210 lóerős OPC közötti űrt, miközben 270 000 Ft-tal olcsóbb a gyengébb és kisebb erőforrásnál.

Ráadásul papíron fogyasztásban sincs olyan nagy eltérés a két erőforrás között, a 115 lóerős szabványos átlaga 5,0 l/100 km, a 150 lóerős motoré meg 5,9 l/100 km. A három- és ötajtós karosszériával egyaránt elérhető új motorral csak 8,9 másodpercig tart a 100-as sprint, a csúcssebesség 207 km/h. Mivel már nem GSi az új 150 lóerős modellt, nem csak sportos körítéssel és felfüggesztéssel lehet azt választani, a Turbo Plus csomag megrendelésével kapja meg az OPC Line külsőt, egyébként különösen tarka Color Edition-ként is lehet választani. Háromajtós karosszériával, Enjoy felszereltséggel 4 093 000 Ft a 150 lóerős Opel Corsa alapára, az ötajtós karosszéria felára 100 000 Ft.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!