A Ford aktuális megjelenéséhez pimaszul ellopta az Aston Martin hűtőrácsát, úgyhogy igazán nem lehet kifogása az ellen, hogy most egy kínai autógyártó nyúlta le az általa megálmodott arcot. Épp csak sokkal tömpébb lett az orr annak megfelelően, hogy itt egy mindössze 3,6 méteres hosszúságú karosszériára tették rá a Jiangsu Daojue Industrial Corporation tervezői, akiket annyira megragadott a német forma, hogy a cég egyébként pajzs alakú logóját is oválisra vették…

A Dojo Pioneer néven forgalmazott apróság egyébként akkumulátoros-elektromos hajtású, és még kínai mércével is elavultnak számít. Egy 13,4 LE teljesítményű villanymotor hajtja a hátsó kerekeket, ennek megfelelően nem is túl fürge a végeredmény. A 30 km/órás tempót 9,6 másodperc alatt éri el, tartós csúcssebessége 40 km/h, de lejtőn akár 50-60 km/órás tempót is képes elérni! Az ólomakkumulátorok 120 km-es hatótávolságot tesznek lehetővé, konnektorról 8 óra alatt lehet feltölteni a telepet, villámtöltővel 30 perc alatt lehet elérni 80 %-os töltöttségi szintet. De nem csak reménytelenül alulmotorizált a Dojo Pioneer, a felszereltsége is inkább a hetvenes éveket idézi. Csak rádió van a fedélzeten 2 hangszóróval (se kazetta, se CD, se USB-bemenet nincs), ezen kívül még a ruhaakasztó említhető kényelmi felszerelésként, a biztonsági extrák sora olyan tételeket jelent, mint hátsó biztonsági öv és gyermekzár.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!