A Renault Kwid minimálautó – azon belül is a kevesebb biztonsági extrával ellátott ázsiai kivitel – alapján valósította meg a szuperolcsó villanyautóját, az arc újdonsága a vízszintesen kettéosztott lámpa, egyébként nem sok változás történt az eleve szabadidő-autós megjelenésű ötajtós karosszérián (h: 3,74 m, sz: 1,58 m, m: 1,48 m, tt: 2,42 m). A beltérben megjelent a 8 colos kijelzővel rendelkező EasyLink fejegység, amelyet a középső szinttől adnak – gyors elérés van elektromos töltőpont-kereséshez.

A 26,8 kWh kapacitású akkumulátort a padló alá építették be, a csomagtér így maradt 300 literes. Az első kerekeket egy 44 LE/125 Nm teljesítményű villanymotor hajtja, a menetteljesítményekről annyit árultak el, hogy 105 km/óra a csúcssebesség, egyébként a kevésbé reális NEDC szabvány szerint 10,8 kWh/100 km az energiafogyasztás, ami 271 km-es NEDC-hatótávolságot jelent. Alapáron csak 220V-os töltési lehetőség van, az opcionális fedélzeti töltő 6,6 kW-os, így falitöltővel 4 óra a töltés; villámtöltésre is lehetőség van, a kínai GB/T töltővel kevesebb, mint fél óra alatt lehet elérni a 80%-os szintet.

Lehet, hogy teljesítményben nem, de árban mindenképpen kiemelkedő a Renault K-ZE tudása, hiszen az alapváltozatáért 61 800 jüant, azaz 2,6 millió Ft-ot kell fizetni. A középső felszereltség 66 800 jüan (2,8 millió Ft), a csúcsmodell 71 800 jüan (3,0 millió Ft). Érdemes megemlíteni, hogy például hátsó ablaktörlő csak a csúcsmodellhez jár, és a 6,6 kW-os fedélzeti töltő még itt is feláras, szóval nem európai szintű felszereltségről van szó. A K-ZE exportját is tervezik, a Renault egészen pontosan azt nyilatkozta, hogy Európában öt éven belül akar egy 10 000 euró alatti indulóárral rendelkező villanyautót piacra dobni – ami várhatóan a Dongfeng-Renault által gyártott mini lesz.