Az előző évhez képest ez az eredmény 14,8 százalékos növekedést jelent. Ezzel folytatja a Škoda Auto a pozitív növekedés tendenciáját a tavaly után az idén is.

Egyúttal 2007 első negyedéve is rekorderedményt hozott a Škoda Auto számára: januártól 2007 márciusáig 149 926 darab járművet adtak el a Fabia, Octavia, Roomster, illetve Superb típuscsaládok tagjaiból, 15,5 százalékkal többet, mint 2006 első negyedévében.

Az új Škoda Fabia világpremierjét a Genfi Autószalonon ünnepelte, ezekben a napokban vezetik be a cseh és a német piacon, a többi ország később kerül sorra. A genfi kiállításon kapott pozitív visszajelzések arra engednek következtetni, hogy az új Fabia tovább folytatja elődje sikereit.

A Škoda Auto az első negyedévben minden működési régióban erősödött: Nyugat-Európában a Škoda modellek eladásai 14,7 százalékkal emelkedtek, Közép-Európában 7,8 százalékkal, Kelet-Európában pedig 50,4 százalékkal.

Magyarországon is sikeres volt az első negyedév a márka számára. Bár a darabszámot tekintve kevesebb személygépkocsi került az ügyfelekhez (3866 db) mint az előző év azonos időszakában (4079 db),  de a piac nagyobb mértékben zsugorodott, így a tavalyi 9%-os piacrészesedés 9,13%-ra nőtt.