A TOS elindítása óta egymilliónál is több gumit értékesítettek az új rendszeren keresztül. Egy rövid kísérleti szakaszt követően, amelyet német márkakereskedők bevonásával végzett a cég, a TOS tizenhét hónappal ezelőtt indult, először Nyugat-Európában, majd nemrég a közép-európai régióban.

Annak ellenére, hogy az online rendelési szolgáltatás forradalmian újnak számít a gumiiparban, Magyarországon hamar közkedvelt lett – mondta Malkócs Tamás, a Goodyear Dunlop Tires Magyarország Kft kereskedelmi igazgatója. „A Tire Online Service tavaly év végi tesztüzem után idén januárban indult el élesben. Azóta március végéig több mint 120 regisztrált felhasználó csatlakozott, és több mint 50%-uk rendszeresen használja a szolgáltatást. Március végére a megrendelések több mint 20%-a érkezett az új csatornán keresztül. A viszonylag gyenge magyarországi internet ellátottság ellenére ez a szám a Goodyear Dunlop Tires magyarországi hálózatát az európai élvonalba helyezte.

A TireOnlineService segítségével a kereskedők valós időben intézhetik megrendeléseiket az interneten keresztül gyakorlatilag bárhonnan és bármikor. Rendeléseiket a Goodyear teljes márka- és termékskálájára leadhatják, tehát a Goodyear mellett a Dunlop, Fulda, Sava és nemsokára a Debica márkákra is. A rendszer információt nyújt a rendelés állásáról, az utánrendelésekről, az ügyfélstátuszról és a felhasználói adatokról.

A TOS lelke egy innovatív internetes megoldás, amely lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy a más online vásárlásokkor megszokott „bevásárlókocsi” funkcióhoz hasonlóan intézzék megrendeléseiket.