Az előszériás gyártás már szeptemberben megkezdődött, a 19 200 m2-es üzem éves kapacitása 250 ezer motor. Az üzemben a GM Daewoo, a GM Powertrain és a VM Motori által közösen fejlesztett kétliteres, hengerenként négyszelepes, egy vezérműtengelyes, közös nyomócsöves turbódízel motort fogják gyártani kétféle változatban. Az alapmotor fix lapátállású turbóval 120 lóerőt teljesít 4000-es fordulaton, maximális nyomatéka 280 Nm. A változó geometriájú turbóval felszerelt verzió 150 lóerőt és 310 Nm-t teljesít, természetesen mindkettő megfelel az Euro 4-es emissziós előírásoknak, s opcionálisan koromrészecske-szűrővel is megrendelhetők lesznek. Az első innen származó dízellel felszerelt típus a Chevrolet Captiva kompakt hobbiterepjáró lesz, a későbbiekben pedig a Lacetti különféle modellváltozataiba is bekerül a négyhengeres gázolajos.