Összesen 146 autóra lehetett szavazni hét kategóriában, valamint az összetett győztesre. Az Audi modellek igen komoly ellenfeleken kerekedtek felül. Az Audi TT a sportautók és kupék kategóriájában aratott győzelmet, az Audi Q7 pedig a terepjárók és a szabadidőautók között, míg a Shooting Brake a többi tanulmány-, és koncepcióautót múlta felül.

Az Audi Q7-et nemcsak az Auto Bild olvasói, de a vásárlók is igen jól fogadták. Az Audi első szabadidőautójának gyártási kapacitását megnövelték a nagy kereslet hatására.

Az Audi Shooting Brake koncepció egy újabb innovatív interpretációja a jelenlegi Audi formanyelvnek, amely a sportautók erőteljes dinamizmusát új térérzettel és nagyobb funkcionalitással elegyíti.

Az új TT különleges kihívást jelentett Walter de Silvának és csapatának. Az elődje ugyanis egy elismert dizájn ikon volt. A második generáció megalkotásakor az Audi tervezőinek a mottója a „forradalom helyett fejlődés” lett, továbbá fontos szempont volt, hogy a TT egyből felismerhető legyen.

Az új TT-n a geometriai formák egybeolvadnak egy egységes egésszé. Az alacsony, keskeny „üvegházat” a széles, erőteljes vállakon ülő karcsú oszlopok tartják. A karosszéria alatta kompaktnak látszik, ezáltal a magabiztosság és biztonság érzetét sugározza. Felületeinek konvex és konkáv ívei egy előrefelé törekvő, atletikus szobor karakterét kölcsönzik neki.

Az autó elejének megjelenése még ennél is kifejezőbb és elszántabb. Természetesen a „singleframe” hűtőrács a meghatározó elem. A nagy légbeömlők a motorok képességeire utalnak és az éles ívű fényszórók kihangsúlyozzák az autó felnőtt, érett megjelenését. A TT-re jellemző far erőt és dinamizmust sugároz a széles kerékjárati íveivel. Azzal, hogy az Auto Bild olvasói a TT-t az elmúlt 12 hónap legszebb autójának választották, az Audi tervezőinek munkáját hitelesítették.