Utolérte a Quattroportét is a gagyi-tuning

2012. június 12. (kedd)

A Maserati Quattroporte egészen mostanáig megúszta gagyi-tuning nélkül, de a CDC Performance színre lépett.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A korábban CDC International néven dolgozó német tuningcég leányvállalatot alapított, amelynek CDC Performance a neve. Az új márka egy Maserati Quattroporte átépítéssel indít, bárcsak ne tették volna.


Először is rendeltek egy spoilerkészletet a japán Wald International-től, akik a Black Bison enyhén módosított változatát szállították le. Mindenfelé láthatóan karbonból készült kiegészítők vannak, a karosszéria piros színére fényezett részek azonban egyszerű műanyagok. Az elegáns sportkocsin színvonalon alulinak tűnik a karosszériakészlet, nincs már szükség a sportosság hangsúlyozására. Az utastérben piros varrással és csővel díszítették a fekete bőrt, és itt is rengeteg látható karbont használtak.

A németek ezen kívül 22 colos felniket, ezek mögé nagyobb átmérőjű féktárcsákat szereltek. Elöl 12 (!), hátul 4 dugattyús féknyergeket használnak. Új kipufogórendszerrel és a motorvezérlés átprogramozásával 580 lóerőre emelték az erőforrás teljesítményét, így a 100-as sprintet 4,6 másodperc alatt letudja a tuningolt Maserati Quattroporte.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Utolérte a Quattroportét is a gagyi-tuning

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér