Összetörték a közönségpremieren a Callaway legújabb Camaro-ját

2016. február 25. (csütörtök)

Egy Ford hot rod sofőrje a parkolóban álló autók közé csapódott, összetörve a Callaway Camaro SC610-es prototípust.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Callaway tuningcég által készített Camaro SC610-es autó ünnepélyes leleplezését követően pár nappal a kaliforniai Fontana városában az Auto Club Dragway rendezvényen akarták megmutatni a rajongóknak, no és párszor gyorsultak is volna vele.


Ehhez képest egy 1932-es Ford hotrod sofőrje összetörte az átépített Camaro-t, mielőtt az szerephez juthatott volna. Szemtanúk elmondása szerint a kiállítási területen hajtó hotrod ajtaja kinyílt menet közben, és egy Mustang-nak ütődött. A sofőr odafordult, és eközben gázt adott, a megcsúszó autó pedig a Camaro-nak és egy mellette álló Mustang-nak ütközött, utóbbit beletolta egy előtte parkoló másik autóba. Csoda, hogy nincs sérültje a balesetnek, mert sok látogató járkált a kiállított autók között.

A Callaway egyébként 16 995 dollárt kér az SC610-es tuningkészletért, amelyben teljes karosszériakit és egy TVS2300-as mechanikus feltöltő található, utóbbi a 6,2 literes V8-as erőforrás teljesítmény 455-ről 610 lóerőre növeli, a maximális nyomaték 617 Nm-ről 827 Nm-re emelkedik.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Összetörték a közönségpremieren a Callaway legújabb Camaro-ját

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér